Thursday, January 13, 2011

9 January 2011




time kacih pd sue(timah), linda(hanyut), hafiz and naz cz menyambut ulangtahun kelahiran aku... mmg bez!! dorg sume sempoi and gempakla... ni adalah kenangan plg berharga selama aku kt cni... epy gler kot...hehe
selama 1 ari yg memenatkan dan byk lak happen selama 1 ari kami outing... nk thu kisah pe yg happen?... mai aku habaq ekh...

1st: kereta sewa yg kami tempah xmuncul2 dr kul 9-kul11... jd kami dh xthn nk menunggu maka kami mencari kereta sewa yg lain... sue,hafiz and naz g mencari kereta sewa dgn menaiki teksi... akhirnya kami dpt sebuah kereta kancil tp kami agak was2 nk ambik disbbkn penumpangnyer yg mempunyai saiz yg comei... tp setelah cuba menaiki kereta, didapati muat diduduki.... terpaksala aku duduk ditgh2 coz aku kn kecik... lenguh punggung aku ... perlu byk bersabo...huhu~ dan nie sume gelagat kami time wait kete sampai.... sempat duk posing dpn camera.. al maklumla tgh melaram lawa...


saat menunggu kereta yg xkn muncul uat selama2nye.... GERAM ngn mkcik nyok tu...huh...

2nd: tiba kt Alor Setar aku mulakan pencarian pertama aku iaitu my SHOES.... mmg terkezut aku tgk design walupun nk membeli xmampu... mahal naa.... nk kate branded xla branded... tp disbbkn aku ni crazy with shoes..... uwet tgh sengkek pun bli jgk la.... melayang uwet aku kt bnde xreasonable... wat ever smart aku pakai..hehe.. walupun penat berjalan melakukan tawaf kt Pacific Mall kot(xingat tempat) tp berbaloi cz sue and linda pun xblik ngn tgn kosong....hehe... kite sesama coping and sesama abis uwetla ekh..hehe 
penat terasa tp FUN!!!!!!

time ni aku dlm dunia kasut aku... maka kusyukla expression nyer.. 

ni adalah suasana dlm kete... nsb i kecik...hehe..(jgn mare my frenz)

3rd (ending):  ni story malam yg syahdu diselubungi cuaca yg sejuk dan dingin.... melalak tanpa mengira waktu.. pasni aku xnk uat dh... yg terakhir(btul ke???)... malam yg dinnt2kn... aku di contengkn dgn krim kek yg krg sedap tp msih bleh memasuki perutku yg sdg kekosongan... time kasih pd org tertentu dan wait in ur beday nnt....HaHaHaHaHa!!! ishh... gelak tiada sempadan... ni pic yg menarik utk bingkisan cereka ari nie..

ni adalah kesan kek yg diconteng oleh insan yg bernama"H" watever thanx bro... i like it...;)

dis all my guard...hehe... selamat ngn dorg.....;)

No comments:

Post a Comment