Friday, August 5, 2011

hah?? penang lagi ke...

assalamualaikum..

flag hill lg...
aduhai...
tahun nie jer dah jejak bukit bendera sebanyak 2x...
this time i went with my poli friend..
nasib bek gune price student...
tu yang sanggup kuarkn uwet utk kali ke-2..
hukhukhuk...

i,m doing this for u linda...
=D











see....see...see...
who more cute...
hehehe..
gurau jer...
actually i don't know why  i look like that in the pic..
myb... myb...
i don't knowla..
hehe...





haaaaa!!!
dush....dush...dush...
hahahaha...
cian linda...
watever she more cute from me..
and more white from me...
ala... faham-faham jela...
(coklat not gelap)


aha..aha...aha... i luv it..
this me...
look more brown kn..
uhuk.



 my dear sue... 
shy..shy..cat ler tu...yayyyy!



alahai...
my dear linda...
cuties from the other...
ske ler tu...=B





sempat lg weol jejak KOMTAR...
and the bez thing..
i will get new spect...wow!






time nie weol on the train... and sempat lg pose even vibrating more from my shacking...hoho

so.. 
for conclusion... flag hill mmg best la..
thats why i been there for twice time...
so come..come..come..
to penang...
=D
k dadidu..
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment