Friday, January 20, 2012

Pening ku fahami diri mu~

Assalamualaikum...

bila fikirkan
 benda itu and benda ini...
ermmm...
peningla...
confuse pun ade...

ape yang aku kne uat nie..
aku ingat ke? aku faham ke?
aishh~

dah la sebelum nie aku xpernah ambik tahu bnde nie..
mmg xfaham satu benda pun..
nape perlu buat benda nie..
penting ke?
adoyai~

aku nie penakot...
lagi2 pasal benda nie and benda tu...
alahai~

ape aku kne uat nie..
erm~

 nampaknyer aku kne gak hadapi.. 
aku kne jgak uat benda tu and benda nie...
biarla pening sampai kne letak minyak 'cap kapak ' pun...

aku kne pastikan aku berjaya uat bnde tu and benda nie...
even its hard...
must try it...
dont give up...

even sume nie baru utk aku...
ape gunanyer kawan yg ada...
dorg leh bg pendapat...
 so hope i can do it with well...
hope so...^__^"

(electrical and electronic subject memang subject yg susah... tension arr... uhuks~)



dadidu...
Assalamualaikum 







No comments:

Post a Comment